თანხის დაბრუნების პოლიტიკა

თანხის დაბრუნების პოლიტიკა

-----

ბრუნდება 
ჩვენი პოლიტიკა გრძელდება 3 დღე. თუ თქვენი შენაძენიდან 3 დღე გავიდა, სამწუხაროდ, ჩვენ ვერ შემოგთავაზებთ თანხის დაბრუნებას ან გაცვლას.

დაბრუნების უფლება რომ გქონდეთ, თქვენი საქონელი უნდა იყოს გამოუყენებელი და იმავე მდგომარეობაში, როგორც თქვენ მიიღეთ. ის ასევე უნდა იყოს ორიგინალ შეფუთვაში.

რამდენიმე სახის საქონელი თავისუფლდება დაბრუნებისგან. მალფუჭებადი საქონელი, როგორიცაა საკვები, ყვავილები, გაზეთები ან ჟურნალები, არ შეიძლება დაბრუნდეს. ჩვენ ასევე არ ვიღებთ პროდუქტებს, რომლებიც არის ინტიმური ან სანიტარული საქონელი, საშიში მასალები, ან აალებადი სითხეები ან აირები.

დამატებითი არადაბრუნებული ნივთები: 
Სასაჩუქრე ბარათი 
ჩამოტვირთვადი პროგრამული პროდუქტები 
ჯანმრთელობისა და პირადი მოვლის ზოგიერთი ნივთი

 დაბრუნების შესასრულებლად, ჩვენ გვჭირდება ქვითარი ან შეძენის დამადასტურებელი საბუთი.

გთხოვთ, არ გაუგზავნოთ თქვენი შესყიდვა მწარმოებელს.

 

თანხის დაბრუნება (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) 
 დაბრუნების შესახებ განაცხადის  მიღებისა და შემოწმების შემდეგ, ჩვენ გამოგიგზავნით ელფოსტას, რათა შეგატყობინოთ, რომ მივიღეთ თქვენი დაბრუნებული საქონელი. ჩვენ ასევე შეგატყობინებთ თქვენი თანხის დაბრუნების დამტკიცების ან უარყოფის შესახებ. 
თუ თქვენ დაგეთანხმებით, მაშინ თქვენი თანხის დაბრუნება დამუშავდება და კრედიტი ავტომატურად იქნება გამოყენებული თქვენს საკრედიტო ბარათზე ან გადახდის ორიგინალ მეთოდზე, გარკვეული დღის განმავლობაში.

დაგვიანებული ან დაკარგული თანხის დაბრუნება (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) 
თუ ჯერ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, ჯერ ისევ შეამოწმეთ თქვენი საბანკო ანგარიში. 
შემდეგ დაუკავშირდით თქვენი საკრედიტო ბარათის კომპანიას, შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს თქვენი თანხის ოფიციალურად გამოქვეყნებას. 
შემდეგ დაუკავშირდით თქვენს ბანკს. თანხის დაბრუნების გამოქვეყნებამდე ხშირად არის დამუშავების გარკვეული დრო. 
თუ ეს ყველაფერი გააკეთეთ და ჯერ კიდევ არ დაგიბრუნეთ თანხა, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ info@tuttocapsule.ge

გასაყიდი ნივთები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) 
შესაძლებელია მხოლოდ ჩვეულებრივი ფასის საქონლის დაბრუნება, სამწუხაროდ გასაყიდი ნივთების დაბრუნება შეუძლებელია.

გაცვლა (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) 
ჩვენ ვცვლით მხოლოდ ნივთებს, თუ ისინი დეფექტური ან დაზიანებულია. თუ დაგჭირდებათ მისი გაცვლა იმავე ნივთზე, გამოგვიგზავნეთ ელექტრონული ფოსტა  info@tuttocapsule.ge და გამოგვიგზავნეთ თქვენი ნივთი მისამართზე: ი.ჭავჭავაძის 57, თბილისი GE 0162.

საჩუქრები 
თუ ნივთი საჩუქრად იყო მონიშნული შეძენისას და პირდაპირ თქვენთან გაგზავნისას, თქვენ მიიღებთ საჩუქრის კრედიტს თქვენი დაბრუნების ღირებულებისთვის. დაბრუნებული ნივთის მიღების შემდეგ, სასაჩუქრე სერთიფიკატი გამოგიგზავნეთ ფოსტით.

თუ საქონელი არ იყო მონიშნული, როგორც საჩუქრად შეძენისას, ან საჩუქრის გამცემი შეკვეთა გამოგზავნა თავად, რათა მოგაწოდოთ მოგვიანებით, ჩვენ გამოგიგზავნით თანხის დაბრუნებას საჩუქრის გამცემს და ის შეიტყობს თქვენი დაბრუნების შესახებ.

ტრანსპორტირება 
პროდუქტის დასაბრუნებლად თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი პროდუქტი მისამართზე: ი.ჭავჭავაძის 57, თბილისი GE 0162.

თქვენ პასუხისმგებელი იქნებით თქვენი ნივთის დაბრუნებისთვის თქვენი მიწოდების ხარჯების გადახდაზე. ტრანსპორტირების ხარჯები არ ანაზღაურდება. თუ თქვენ მიიღებთ თანხის დაბრუნებას, დაბრუნების მიწოდების ღირებულება ჩამოიჭრება თქვენი თანხის დაბრუნებაზე.

იმისდა მიხედვით, თუ სად ცხოვრობთ, დრო, რომელიც შეიძლება დასჭირდეს თქვენს გაცვლილ პროდუქტს თქვენამდე, შეიძლება განსხვავდებოდეს.

თუ თქვენ აგზავნით ნივთს 100 ლარზე მეტს, უნდა ისარგებლოთ მიწოდების სერვისით ან იყიდოთ გადაზიდვის დაზღვევა. ჩვენ არ ვიძლევით გარანტიას, რომ მივიღებთ თქვენს დაბრუნებულ ნივთს.

 

-----